1 Korinflilərə 15:32 ayəsində həvari Paul məşhur bir deyimdən sitat gətirdi; tam olaraq, bütpərəst atalar sözü belə idi: “…qoy yeyib-içək, şadlanaq, çünki sabah öləcəyik!”. Bu, Roma imperiyasında bir çoxlarının imanını ifadə edirdi. Onlar üçün bu, yeni deyildi. Bunun qədim Babilə gedib çıxdığını bilirik. Qilqameş dastanında xidmətçi qız Qilqameşə deyir: “Ye, iç və şadlan, çünki bu, insanın yeganə məqsədidir”. Sivilizasiya öləndə və həyat iradəsini itirəndə bu deyim meydana gəlir.
Həmin o xidmətçi qızın neçə min il əvvəl olan inamını hal-hazırda ətrafımızda olan bir çox adam paylaşır. Bu adamlar dövrümüzün problemlərini Rəbbə imanla həll etməkdən imtina edirlər. Onların cavabları bacardıqları qədər həyatdan zövq almaqdır. Nəticədə onlar özlərindən sonra boşluq və ölümü miras qoyurlar.
Paulun bu bütpərəst atalar sözünə cavabı, birincisi, dirilmənin reallığıdır. Biz Allah tərəfindən ölüm üçün deyil, əbədi həyat, dirilmə üçün yaradılmışıq. İkincisi, Allah Öz xalqına “Rəbbimiz İsa Məsih vasitəsilə … qələbə bəxş edir” (1 Korinflilərə 15:57). Biz əbədi həyat və qələbə üçün təyin olunmuşuq. Üçüncüsü, “…Rəbdə çəkdiyiniz zəhmətin boşa çıxmayacağını bilərək möhkəm durun, sarsılmayın, hər zaman Rəbbin işində səylə çalışın” (58-ci ayə).
Bax buna görə Paul özünün indiki sıxıntısını Məsihdəki qələbəsi ilə müqayisədə fani hesab edirdi. İnsanın yeganə məqsədi Allaha xidmət etmək və Onu sevmək, Onu izzətləndirmək və sonsuza qədər Ondan zövq almaqdır.
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 52, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
R. C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.