Müqəddəs Kitabın ən təsirli ayələrindən biri Zəkəriyyə 14:7 ayəsidir:
Yalnız Rəbbin bildiyi xüsusi bir gün olacaq. Gecə də, gündüz də olmayacaq. Axşam vaxtı işıqlı olacaq.”
Axşam vaxtı qaranlığın düşməsi deməkdir. Zəkəriyyə isə Allahın bu prosesi əksinə döndərdiyini və axşam vaxtı işığı göstərə biləcəyini və göstərdiyini söyləyir. Təbii nizam əksinə çevrilmişdir. Axşam vaxtında işıq – bu, möcüzədir.
Bizə deyilir ki, bu dünya və tarix təbiətin hökmünü deyil, hər şeyin Yaradıcısı və Rəbbi olan Allahı izləyir. Bütün dünyada işıqlar sönəndə, tarixin yalnız çıxılmazlıq və tam bir fəlakətə aparıldığı hesab olunanda Allah nur saçır. O, tarixin istiqamətini dəyişir və insanları yenidən canlandırır, Öz məqsədlərini həyata keçirmək üçün hadisələri və qurumları yönləndirir.
Qarşıda qaranlıqmı var? Əlbəttə. Hər gün adamlar və millətlər günahları ilə böyük qaranlıq gətirirlər. Ətrafımızda problemlər çoxalır və artır. Adamlar gələcəyə bədbinliklə baxırlar və bu da səbəbsiz deyil.
Tarixdə məhz belə qaranlıq axşam vaxtında Rəbb Allah təkrar-təkrar işıq saçmışdır. İnsanın günahı ağır və iyrənc bir həqiqətdir: o, tarixi çirkləndirir və hər dövrü qaraldır, bizimki isə öz zərərvericiliyi ilə daha çox qaraldır.
Böyük və hakim olan həqiqət isə günah deyil, Rəbdir. Məsih günah, ölüm və qaranlıq da daxil olmaqla hər şeyin Rəbbi və Padşahıdır. Bizim axşam vaxtımıza O, işıq saça bilər.
Bu səbəbdən Paul bizi hər zaman sevinməyə və hər şeyə görə şükür etməyə çağırır (Filip. 4: 4,6), çünki Allahımız hər şeyin birlikdə xeyir üçün işləməsini təmin edir (Rom. 8:28) və axşam vaxtı işıq saçır.
İngilis Dilində Mövcuddur: https://chalcedon.edu/magazine/light-at-evening-time
R.C. Raşduni (R.J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.