Bəşəriyyət tarixində heç vaxt bir ölkə səs verməklə azadlığa qovuşmamışdır. Azadlıq seçki qutusunun məhsulu deyil.
Zülmün uzun bir tarixi var və bəzi zalımların öz tabeliyində olanlara qarşı tətbiq etdikləri vəhşilikləri oxuyarkən nifrət doğurur. Heç bir zalım öz tabeliyində olanlara səsvermə ilə onu çıxarmağa imkan verməmişdir.
Bəs dəyişiklik necə baş verdi? İnqilab vasitəsilə? İnqilabların uzun tarixi göstərir ki, demək olar ki, həmişə bir zalım digəri, adətən daha dəhşətlisi ilə əvəz edilir. Bəs onda cəmiyyət necə dəyişir?
Cəmiyyət yalnız onun üzvləri dəyişdikdə, yalnız kişilər və qadınlar İsa Məsih tərəfindən yenidən doğulduqda dəyişir. Yenidən doğulmadan savayı cəmiyyətdə müəyyən maddi irəliləyişlər ola bilər, lakin ümumiyyətlə insanların əksəriyyəti üçün real üstünlük və azadlıq ola bilməz. Azadlıq sahələri məsihçi imanının sahələridir və bu iman zəiflədikcə azadlıq da zəifləyir.
Bu, çox vacib nəticələrə gətirib çıxarır. Seçki qutusu azad bir cəmiyyətdə çox vacib bir rol oynayır, lakin insanların xarakterini, istək və iradəsini əks etdirməkdən əlavə bir şey edəcəyini heç vaxt gözləmək olmaz. Əgər səs verən insanlar zəif və ya pis xarakterə malikdirlərsə, əgər onların istəkləri soyğunçu və qısqancdırsa, onların iradələri isə pozğun və pisdirsə, seçki nəticələri onların təbiətlərini sadəcə daha geniş miqyasda əks etdirəcək.
Bu, həm də səs verərək, seçkilər yolu ilə bir ştatda və ya bir ölkədə islahatlar aparacağını gözləyən insanların uğursuzluğa və məyusluğa məhkum olacaqları deməkdir. İslahatlar ilk növbədə insanların həyatında başlamalıdır ki, seçki qutularında da əks olunsun.
Azadlıq bir xalqa yalnız ona görə gəldi ki, onlar İsa Məsihdə bir-bir azad insanlar oldular. İnsanlar Məsihdə azadlığa doğru irəlilədikcə, öz cəmiyyətlərini və ölkələrini bu azadlığa doğru aparırlar, imansızlığa və günaha batdıqca onların ölkələri köləlik altına düşür.
Bir neçə il əvvəl şair Ceyms Oppenheym özünün “Qul” şeirinin bir hissəsində azadlıq problemini ümumiləşdirərək yazırdı:
Onlar yalnız insanları azad edə bilərlər …
Buna isə ehtiyac yoxdur:
Azad insanlar özlərini azad edirlər.”
Güzgüdə azad insan görürsənmi?
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 29, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
İngilis dilində: https://chalcedon.edu/resources/articles/freedom-and-the-vote
R. C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.