Bu dünyadakı şeylər dəyişir. Mənim doğulduğum gündən bəri Ağ evdə on iki nəfər prezident vəzifəsini tutdu və ölkə ciddi dəyişikliyə məruz qaldı. Bir zamanlar tanış olan yerlərə qayıtmaq bəzən adamı sarsıdır, çünki fərqlər çox təsirlidir. Uşaq vaxtı balıq tutduğum çay tamamilə fərqli görünür. Mən öz universitet şəhərciyimdə azmışdım, çünki tanış göstəricilər yox olmuşdu. Güzgüyə baxarkən özümün də dəyişdiyimi başa düşürəm. Bir zamanlar qızıl mədəni olan indiki yaşayış yerimizin əlli ildən də çox əvvəlki bəzi şəkillərini gördüm; onda hər şey başqa cür idi, çünki çoxlu ağaclar böyümüş və ərazini bürümüşdür və təpələrin bir qismi isə buldozerlə dağıdılmış və hamarlanmışdır. Nələrsə dəyişir, elə biz də dəyişirik.
Allahın xilası və lütfü həyatdakı bütün dəyişikliklər arasında dəyişməz olaraq qalır. Allah bizə deyir: “Dağlar yerini dəyişsə də, təpələr sarsılsa da, sənə olan məhəbbətim dəyişməz, sülh əhdim sarsılmaz” (Yeşaya 54:10). Yeşaya 51:6-da O, Öz vədini daha da gücləndirir: “Başınızı qaldırıb göylərə nəzər salın, aşağıya, yer üzünə baxın. Çünki göylər dağılacaq tüstü kimi, yer üzü paltar kimi köhnələcək”.
Dünyada olan bütün dəyişikliklər – dağıtmaq lazım olan şeyləri məhv etmək üçün nəzərdə tutulmuş Allahın zəlzələsidir. Bizə birbaşa deyilir ki, yalnız sarsıdıla bilməyən şeylərin qalması üçün hər şey sarsıdılmalıdır (İbranilərə 12:26-29).
Buna görə də biz dəyişməz Məsihə möhkəm bağlanmalıyıq. Bizim sarsıdılmayacaq imanımız olmalıdır. Həyatımızda baş verən bütün sarsıntılar, zəlzələlər və dəyişikliklər davamlı və sarsılmaz olmağımız üçün bizi möhkəmləndirən bir vasitə ola bilər.
Öz iş otağımın pəncərəsindən dağların gözəlliyinə və əzəmətinə baxdıqca, onlar dağılsa da, Allahın mərhəmətinin, əhdinin və xilasının əsla yox olmayacağını bilmək məni sevindirir. O, dünən, bu gün və əbədiyyən dəyişməzdir.
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 3, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
R.C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.