Bir gözəl Məzmurunda Davud Allahı Onun hökmünü yerinə yetirdiyinə görə mədh edir. Allahın hökmü azğın insanların və millətlərin üzərinə gəlməsəydi, həyata dözmək mümkün olmazdı. Davud bu dünyanı, keçmişi və indini müşahidə edərkən sevinir ki, Allah təkrar-təkrar pisləri məhv edir və məzlumlar üçün sığınacaq olur. Beləliklə, pis qüvvələr gəlib-gedəndir: “Rəbb isə əbədi olaraq hökmranlıq edir, O, taxtını hökm üçün qurub. Dünyaya ədalətlə hökm edir, ümmətlərə insafla hakimlik edir” (Zəbur 9:7-8).
Davud dəfələrlə bizə təkrar edirdi ki, Allahın insanlara və millətlərə ikiqat xidməti var. Lütf xidməti və ədalət xidməti var. Quruluş baxımından, Allah imanlılar cəmiyyətini ilk növbədə lütf xidməti, dövləti isə əsasən ədalət xidməti olaraq təyin etdi. Onlardan hər hansı biri və ya hər ikisi öz xidmətlərini sədaqətlə yerinə yetirmək iqtidarında olmayanda Allah onları mühakimə edir.
Bizim də ailələrimizdə və vəzifələrimizdə bütün insanlara qarşı lütf və ədalət göstərmək çağırışımız vardır. Əgər biz Allah qarşısında öz vəzifəmizin öhdəsindən gəlməsək, biz də mühakimə olunacağıq.
Davud Allahın hökmlərinə sevinir. Onlar yeni və daha sadiq xalqlar üçün tarixin zəminini təmizləyir. O deyir: “Ya Rəbb, qalx, qoy insan qalib gəlməsin” (Zəbur 9:19). Əgər Allah bizi mühakimə etməsə, əvəzində insan və insanın günahı qələbə çalacaq. Onda dünya cəhənnəmə çevriləcək və insanlar da şərə məğlub olacaqlar.
Beləliklə, Allahın dünyanı dönə-dönə mühakimə etməsi özü-özlüyündə Allah tərəfindən lütf və mərhəmət əməlidir. Uşaqları düz yola qaytarmaq üçün zaman-zaman vuraraq cəzalandırmaq lazım olduğu və həqiqi valideyn tərbiyəsinin də sevgi əməli olduğu kimi, Allahın hökmləri də Onun lütfü və xilas mərhəməti ilə əlaqədardır.
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 7, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
R.C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.