Allah Musanı Fironun yanına belə bir xəbərlə göndərərkən “Xalqımı buraxın” dedi və əlavə etdi:
Amma bilirəm ki, Misir padşahı qüdrətli əl vasitəsilə məcbur olmasa, sizin getməyinizə izin verməyəcək” (Çıx. 3:19).
Bəs nə üçün Allah Musaya xəbəri çatdırmasını əmr etdi?
Qarşıdurma iki məqsədə xidmət edirdi. Birincisi, o, fironun ürəyini inadkar etdi. O, Musaya və onun Allahına qarşı çıxmaq üçün daha qətiyyətli oldu və Allahın tələblərinə görə İsraili cəzalandırdı. Beləliklə, vəziyyət daha da pisləşdi. Yalnız Allahın hökmü fironun müqavimətini qırdı.
İkincisi, firon İsraili cəzalandırarkən İsrailliləri, nəhayət, Musanın tərəfini tutmağa məcbur etdi. İnsanlar cəsarətsiz idilər və öz xoşluqları ilə köləliyə davam edirdilər, lakin onlar tədricən Musanın yanında durmağa məcbur oldular.
Rəbb tez-tez bizimlə eyni cür davranır. O, bizi xilas etməzdən əvvəl problemləri və pislikləri böyüdür ki, biz mənəvi problemi daha yaxşı başa düşə bilək və möhkəm dura bilək.
Beləliklə, qurtuluş gətirməzdən əvvəl Allahın müdaxiləsi böyük problemlər gətirdi. Əvvəlcə İsraillilər firona qarşı deyil, Musaya qarşı çıxdılar. Sanki onlara zülm edən Musa idi (Çıx. 5:20-21). Onlar azadlığın asan əldə olunmadığına inanmaq istəmirdilər. Rəbb onları addım-addım Misirdən çıxmağa hazırladı.
Xalq Misir torpağını tərk etmək üçün yetərincə böyüdü, lakin Misir onların ürəklərində qaldı. Bu səbəbdən Allah onları çöldə ölməyə tərk etdi və onların övladlarını vəd olunmuş torpağa apardı.
Rəbb sizi vəd olunmuş torpağınıza aparmazdan əvvəl O, Misiri də sizin ürəyinizdən çıxarmalıdır. Siz Allahın vədlərinə etibar etməyəcək qədər Misirə çox bağlısınızmı?
İlk dəfə çap edilmişdir: Kaliforniya Farmer 262: 3 (2 fevral 1985), 21 səh.
İngilis Dilində Mövcuddur: https://chalcedon.edu/resources/articles/deliverance-from-egypt
R. C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.