Alman tarixçisi Etelbert Ştaufferə görə, Roma İmperiyasının dini prinsipi Avqustun günlərindən bəri Sezar vasitəsilə xilas idi: “Qurtuluş Avqustdan başqa heç kimdə ola bilməz və insanlara verilmiş elə bir isim yoxdur ki, onun vasitəsilə xilas olsunlar.”
Bu bizə Peterin cəsarətini və onun İsa Məsih haqqında “Ondan başqa heç kimdə xilas yoxdur. Çünki səma altında biz insanlara verilən başqa bir ad yoxdur ki, onun vasitəsilə xilas olaq” (Həvarilərin İşləri 4:12) deyərkən bəyan edir ki, Onda mövcud olan bütün qüdrəti başa düşməyimizə kömək edir.
Beləliklə, Məsih və Sezar, Məsihçilər və Roma arasındakı müharibə qaçılmaz idi. Dövlət və onun imperatorları qurtuluş təklif etdiklərini iddia etdilər. Rəbbin Cəmiyyəti isə qurtuluşu yalnız Məsihin verdiyini bəyan etdi.
Biz yenidən Sezarların, siyasi xilaskarların dövründəyik. Dünyanın hər yerində siyasətçilər öz xilas planlarını elan edirlər və onların binalarının guşədaşı insandır. “Mənə baxın”, “mənə səs verin və xilas olun” deyə bu yalançı xilaskarlar elan edirlər.
Həvari Peter xilasa ümidi Romadan azadlıq olan ədavətli bir xalqla qarşılaşdı. Beləliklə, etirazçıların və ya inqilabçıların çox ardıcılları vardı. Onlar üçün xilas öz siyasi quruluşlarını demək idi. Roma rəhbərləri və onların ardıcılları üçün xilas Sezarın hakimiyyəti və planı demək idi.
Həvari Peter nəinki bütün başqa dinləri, həmçinin bütün siyasi xilas planlarını öz kəskin sözləri ilə aradan qaldırdı: “Çünki səma altında biz insanlara verilən başqa bir ad yoxdur”. Məsih bənzərsizdir və Onun xilası müstəsna haldır. Peter olduqca aydın şəkildə Onun xilasın YOLU, YEGANƏ yolu olduğunu qeyd etdi: “Çünki səma altında biz insanlara verilən başqa bir ad yoxdur ki, onun vasitəsilə xilas olaq”. Alternativ yol yoxdur.
Bu o deməkdir ki, yalançı siyasi xilaskarlar xilas gətirməyəcək, lakin məhv edəcək. Yalançı dini xilaskarlar yalnız xəyallar verəcəklər. Həqiqət xüsusidir. Biz deyə bilmərik ki, üç və beş dördə yaxın olduğu üçün iki üstəgəl iki beş edər, ya da, üç edər. Biz həqiqətlə oyun oynaya bilmərik.
Beləliklə də, biz siyasi və digər xilaskarlarla üzləşdikcə, Həvari Peterlə bir mövqedə dayanıb elan etməliyik: Başqa ad yoxdur!
(Vaxtında Verilən Məsləhət Kitabından, 3-cü Cild [Vallecito, CA: Ross House Books, 2011], səh. 52)
İngiliscə Mövcuddur: https://chalcedon.edu/magazine/political-saviors-1
R.C. Raşduni (R.J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.