Bu illər ərzində eşitdiyim ən geniş yayılmış şərhlərdən biri insanların Müqəddəs Kitab və ya qəzetlərdəki bir şeyə etirazları ilə əlaqədardır. “Yaxşı bir Allah bunun baş verməsinə yol verə bilməzdi” – deyə bu insanlar çox ciddi şəkildə bəyan edirlər.
Onların demək istədikləri budur ki, Allah onların yaxşılıq anlayışına uyğun olmalıdır və əgər onların standartlarına cavab vermirsə, Allahda yanlış bir şey var! Əslinə qalsa, bu insanlarda və onların yaxşılıq standartlarında bir səhv var.
Mənim yadıma anası tərəfindən hər hansı bir tələbinə rədd cavabı alanda “Sən məni sevmirsən” deyə qışqıran ərköyün bir uşaq düşür. Bu uşağın standartı sevildiyinin sübutu olaraq məmnun edilməyi tələb edirdi. Əgər ana onun tələblərinə cavab versəydi, o zaman ana sevgisini yox, amma laqeydliyini, hətta nifrətini göstərərdi.
Bu gün Allaha üsyan edən bir dünyamız var. Belə dünya pis və təhlükəli bir yerdir: belə bir aləmdə yaşamağın cəzaları vardır. Bizim Allah qarşısında bu dünyanı Məsihdən asılı vəziyyətə gətirmək borcumuz vardır. Əgər bunu edə bilməsək, problem və cəzalar yalnız artacaq.
Məqsədimiz Müqəddəs Yazı boyunca müəyyən edilmişdir. Vəhy 11:15 göstərir ki, son nəticə möhtəşəm bir qələbənin elanı olmalıdır: “Rəbbimiz və Onun Məsihi dünya üzərində Padşahlığa sahib oldu! O, əbədi olaraq padşahlıq edəcək!”
Amma o vaxta qədər, Rəbb bu dünyanın günahlı insan üçün təhlükəsiz bir sığınacaq və ya yüngül bir cənnət olmasına izin verməyəcək. Qapılarımızda qıfıllar var, çünki bu, cənnət deyil, günahlı dünyadır. Beləliklə, burada həyat risklə bağlıdır. Daha da əhəmiyyətlisi odur ki, Rəbbimiz qarşısında məsuliyyətlər var. Siz onların öhdəsindən gəlirsinizmi?
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 6, Chalcedon/ Ross House Books, 2015. İngilis dilində: https://chalcedon.edu/resources/articles/a-world-of-rebellion
R.C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.