Yotamın ağaclar haqqındakı məsəli (Hakimlər 9:1-21) dövrümüzə uyğundur. Gideonun pis oğlu Avimelek qaçıb canını qurtaran Yotamdan savayı qardaşlarının hamısını öldürdü. Avimelek Şekem sakinləri tərəfindən özünü padşah təyin edəndə, Yotam qaçmadan əvvəl hündür bir qayanın üstündəki təhlükəsiz yerdən kiçik bir məsəl şəklində qısa vəz etmək üçün bu mərasimi dayandırdı.
Məsəl bu idi: ağaclar ağılsızcasına padşah istədilər və birinci zeytun ağacından soruşdular. Zeytun ağacı imtina etdi: o sadəcə tək zeytun ağacı olmaqla Allah və insan üçün vacib və faydalı bir funksiyanı artıq yerinə yetirirdi. Sonra əncir ağacından soruşdular və təklif eyni əsasla rədd edildi. Sırada olan digəri, meynə də imtina etdi. Onda yabanı göyəm ağacından soruşdular və o, bütün ağacların ona itaət etməsini və kölgəsində dincəlmələrini tələb edərək razılaşdı! Əgər belə etməsələr, padşah olan yabanı göyəm, onları məhv edəcəkdi.
Əlbəttə, Yotam nəzərdə tuturdu ki: Avimelek onların yabanı göyəm padşahıdır və yabanı göyəm padşahı olaraq, o gözləyirdi ki, cökələr, zeytunlar, əncirlər, üzümlər və bütün digər ağaclar, yəni padşahlığının bacarıqlı adamları onun səlahiyyəti altında və kölgəsində olsunlar. Əks təqdirdə, onların sayını azaltmaq üçün öz padşahlıq səlahiyyətindən istifadə edəcəkdi.
Biz çox uzun bir müddətdir ki, Rəbbin cəmiyyətində, dövlətdə, məktəbdə və digər yerlərdə yabanı göyəm kimi adamları seçirik. Bu yabanı göyəm kimi adamlar nə isə istehsal edən insanlara, əkinçilərə, fermerlərə, dükançılara, sahibkarlara Amerikanın bütün istehsalatçılarına nifrət edirlər. Onlar yabanı göyəm kimi adamlara üstünlük verir və onları irəli çəkirlər.
Onlar üzüm meynəsinə deyirlər: yabanı göyəm kimi adamların hakimiyyəti altında deyilsinizsə, daha üzüm olmayacaq! Onlar zeytuna “yabanı göyəm sizdən də məhsuldardır” deyirlər. Burada Müqəddəs Yazılar tərəfindən Yotamın ağzı ilə aşağıdakılar vurğulanır: zeytun ağacının, əncir ağacının və üzüm meynəsinin həyatı bəhrə verməkdir; yabanı göyəmin həyatı tikan olmaqdır. Bəhrə verən bəhrə verir, yabanı göyəm kimi adam bəhrə verəni incitmək, yenidən öyrətmək və ya öldürməklə səlahiyyət axtarır.
Dövrümüzün fəlakəti budur: yabanı göyəm kimi adamlar qalib gəlib bizi məhv edəcəklər, yoxsa yabanı göyəmin hakimiyyətini devirəcəyik? Bunu bilsəniz də, bilməsəniz də, atəş xəttindəsiniz. Bəs hansı tərəfdəsiniz?
“Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 27, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
R. C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.