Yunus peyğəmbərdən xoşum gəlir. O, özüm də daxil olmaqla tanıdığım bir çox adamı mənə xatırladır!
Allah Yunusa Ninevaya getməyi və Yunusun nifrət etdiyi Aşşurlara vəz etməyi əmr etdi. O, Allahın Ninevaya mərhəmət etməsini deyil, onu mühakimə etməsini istəyirdi. Yunus Allahdan qaçmağa cəhd etdi və böyük balığın qarnında uğursuzluğa düçar oldu. Beləliklə, Allahın lütfü ilə və bəlkə mədə pozuntusundan balıq Yunusu quruya qaytardı və o, Ninevada vəz etməli oldu.
Könülsüz bir vaiz pis şəhərdə idi. Lakin Allahın lütfü ilə insanlar Allaha inandılar. (Bir nəsildən çox sürən Aşşurun şər yürüşü bitdi.) Amma bizə deyilir ki, Ninevanın Allaha inanması “…Yunusun heç xoşuna gəlmədi və o hirsləndi” (Yunus 4:1).
Nineva isti ölkə idi. Yunus gənəgərçək bitkisinin kölgəsi altında dincəlirdi. Amma Allah gənəgərçək bitkisini məhv etdi, Yunus da qaşqabağını tökdü və hirslə Allaha şikayət etdi.
Gənəgərçək bitkisinin məhv olmasına görə məyus olan, amma sakinlərinin yalnız 120.000 nəfəri uşaq olan Ninevaya görə acımayan Yunusu Allah məzəmmətlədi.
Başqa sözlərlə, Yunusun yanlış anlayışı var idi: onun rahatlığı Allahın işindən və saysız-hesabsız kişi, qadın və uşaqların həyatından daha vacib idi. Bu xüsusda çoxumuz Yunusa bənzəyirik, Allah və başqaları haqqında düşünə bilməyəcək qədər öz şəxsi hisslərimizin əsiriyik. Allah Yunusa qarşı çox səbirli idi. Onun bizə səbir göstərməsi üçün dua edin.
Vaxtında vərilən məsləhət” 3-cü cild, № 36, Chalcedon/ Ross House Books, 2015.
R. C. Raşduni (R. J. Rushdoony) (1916-2001), aparıcı ilahiyyatçı, kilsə/dövlət mütəxəssisi və Müqəddəs Kitab qanunlarının cəmiyyətə tətbiqi ilə bağlı çoxsaylı əsərlərin müəllifi olmuşdur. 1965-ci ildə “Chalcedon” fondunun əsasını qoymuşdur. Onun Müqəddəs Kitab Qanununun Əsasları (1973), Müqəddəs Qanunun etibarlılığını Allahın hamı üçün itaət standartı kimi qəbul edən müasir teonomiya hərəkatına başladı. O, müasir məsihçi məktəbini və 20-ci əsrin ortalarından sonlarınadək evdə təhsil hərəkatlarını təşviq edən hesab edilir.